Bulut Santral / Sanal Santral Nedir?
IP PBX telefon santrallerinin sağladığı tüm özellikleri kurulum ve bakım masrafı olmaksızın sağlayan yeni nesil telefon santrali sistemidir. Dünyanın her yerinden IP telefon, Softphone ve Voip Gateway üzerinden erişebileceğiniz, esnek kullanım avantajları sunan Sanal Santral (Bulut Santral), iş yerinizde herhangi bir donanım kurulumu gerektirmeden, tamamen bulut alt yapısı üzerinden hizmet verir.
Sanal Santral (Bulut Santral) sistemi ile internet bağlantısının olduğu her yerde ofisinizdeymişsiniz gibi çalışabilir, farklı uzak lokasyonlarda bulunan çalışanlarınıza aynı ortamdaymışsınız gibi telefon bağlayabilirsiniz. IP PBX santrallere göre çok daha fazla özelliğe ve çalışma esnekliğine sahip Sanal santraller arama kuyruğu özelliği ile bir çağrı merkezi gibi çalışabilmektedir.
Sıfır Donanım Maliyeti
Satın alma maliyetlerinizi düşürerek santral yatırımına ihtiyaç duymadan ve dünyanın her yerinden internet üzerinden santralinize erişebilir, arama yapabilir ve çağrı alabilirsiniz.
Çağrılarınızı Kaçırmayın
Sınırsız eşzamanlı çağrı özelliği sayesinde ile numaranız artık meşgul tonu vermeyecek, dolayısıyla gelen çağrıları kaçırmayacaksınız.
VoiceMail ile Çağrıları Sesli Mesaj ile iletin
Dışarıdan ve dahili telefonlarınızdan gelen tüm gelen çağrıları Voice Mail’e yönlendirerek bırakılan sesli mesajların e-mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Online / Offline Çalışma Saatleri
Çalışma saatlerinizi belirleyerek, gelen çağrıları IVR ile karşılayabilir ve dilerseniz Voice Mail’e ile sesli mesajları e-posta adresinize alabilirsiniz.
7/24 Ses Kaydı ve Raporlama
Telefon santralinize gelen tüm çağrılar otomatik olarak kayıt alınır ve ihtiyaç duyduğunuz her an panelinizden ses kayıtlarınıza ve çağrı raporlarına erişebilirsiniz.
VoiceMail ile Çağrıları Sesli Mesaj ile iletin
Dışarıdan ve dahili telefonlarınızdan gelen tüm gelen çağrıları Voice Mail’e yönlendirerek bırakılan sesli mesajların e-mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Dahili Kullanıcıları Gruplandırarak Yönetin
Dahili numaralarınızı gruplandırarak farklı şube ve departmanlarınızı kolaylıkla yönetebilir, her grup için farklı yöneticilere yetki verebilirsiniz.
Çağrıyı Lokasyona Bağlı olarak Cevaplayın
Santraliniz, gelen çağrıların hangi ülkelerden geldiğini tespit edebilir. Bu sayede her ülke için farklı IVR oluşturabilir ve ilgili çağrıları belirlediğiniz IVR ile karşılayabilirsiniz.
Kuyruk Yönetimi
Gelen çağrılarınız için farklı kuyruk yapıları oluşturabilir, sıralı, ardışık, rastgele, en az çağrı alan, en eski çağrı alan gibi farklı çağrı dağıtım şekilleri belirleyebilirsiniz.
Mesai İçi / Mesai Dışı Senaryoları
Mesai saatleri veya haricindeki zamanlar için birden fazla senaryo belirleyebilir, Bu senaryoları her dış hatta farklı olacak şekilde konfigüre edebilirsiniz.
Bekleme Müzikleri
Sistem üzerindeki hazır bekleme müziğini ekleyerek veya kendi belirlediğiniz müzikleri sisteme yükleyerek, bekleyen çağrılarınızda kullanabilirsiniz.
Gelişmiş Dahili Yönetimi
Her dahiliye özel senaryolar oluşturabilir ve erişim yetkilerini kontrol edebilirsiniz. (Arama yapabilme, çağrı alabilme, ses kaydı, IVR’dan tuşlanabilme ayarları vb.)
Şube ve Dahililer Arası Ücretsiz Görüşme
Şubeleriniz ve dahilileriniz arasında herhangi bir ücret ödemeden sınırsızca görüşebilirsiniz.
Telesekreter Kaydı (Voicemail)
Mesai dışında genel ve cevaplanamayan çağrılar için ses kaydı alabilir, bu kayıtları paneliniz üzerinde dinleyebilir veya istediğiniz herhangi bir mail adresine iletilmesini sağlayabilirsiniz.
Bekletme Sırası ve Süresi Anonsları
Kuyrukta bekleyen müşterilerinizi bekletme sırasına alabilir, bulundukları sırayı robot operatör ile anonslayabilirsiniz.
Toplu SMS
Sanal santral üzerinden toplu SMS gönderimi yapabilir, ayrı bir panel üzerinden gönderilen SMS takibini ve raporlamasını sağlayabilirsiniz.
Dahili Bazında Dış Numara Tanımlama
Dahililerin farklı dış hatlar üzerinden arama yapmalarını sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşteri geri dönüşlerinde ilgili kişi ve departmanlara kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
Çağrı Ses Kayıt Sistemi
Tüm çağrılarınızı kayıt altına alabilir, 3 ile 6 ay boyunca istediğiniz zaman panel üzerinden erişebilir, dilerseniz kayıtları lokal cihazınıza indirebilirsiniz.
Detaylı Çağrı Raporları
Gelen ve giden çağrılarınızı gelişmiş filtrelemeler ile detaylı şekilde raporlayabilir, dilerseniz excel dosya formatında cihazınıza indirebilirsiniz.
Çağrı Ses Kayıt Sistemi
Tüm çağrılarınızı kayıt altına alabilir, 3 ile 6 ay boyunca istediğiniz zaman panel üzerinden erişebilir, dilerseniz kayıtları lokal cihazınıza indirebilirsiniz.
Dahili Bazlı İstatistikler
Dahililerinizin belirli tarihler arasında gelen/giden çağrı sayısı, ortalama konuşma süreleri vb. istatistikleri görüntüleyebilirsiniz.
Dahili Bazlı Arama İzinleri
Dahililerinizin sabit, GSM ve yurtdışı bazlarında arama yapabilmelerini ayrı ayrı kısıtlayabilir ve özel yetkiler belirleyebilir ve gerektiğinde yönetim paneline erişimlerini kısıtlayabilirsiniz.
Anlık Kuyruk İzleme ve Raporlama
Kuyruklarınızı dashboard üzerinden canlı olarak izleyebilir, kuyruk bazlı servis seviyenizi ölçümleyebilir, gelen çağrı sayısı, ortalama bekleme süresi gibi raporlar alabilirsiniz.
Operatör Meşguliyet Paneli
Dahililerinizin meşguliyet durumlarını ve görüşme sürelerini canlı olarak görüntüleyebilir, dilerseniz canlı görüşmeleri dahi anlık olarak dinleyebilirsiniz.
Akıllı Telefon, Tablet ve PC Desteği
Santral ara yüzüne internete erişimi olan herhangi bir cihazdan kolaylıkla erişebilir, yönetimini sağlayabilir veya raporlamaları takip edebilirsiniz.
Fatura Koruması ile Limitleriniz Belirleyin
Fatura koruma özelliği ile aramalarınızın belirleyeceğiniz limitler içerisinde kalmasını sağlayabilir, oluşabilecek yüksek telefon faturalarını önleyebilirsiniz.
Beyaz Liste ve Kara Liste Oluşturma
İhtiyaç durumunda yalnızca beyaz listeye ekleyeceğiniz numaralardan aranmasını sağlayabilir, kara listenize eklediğiniz numaraların ulaşmasını engelleyebilirsiniz.
Yazılım Entegrasyonu (API Desteği)
Sanal santralinizi sağladığı API desteği özelliği sayesinde santral ara yüzündeki detaylı dokümanları kullanarak 3. Parti bir yazılımlara entegre edebilirsiniz.